Filmy samobójstwo, sadyzm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, sadyzm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

W strukturze FBI istnieje wydział ds. przestępczości internetowej. Na pierwszej linii frontu walki z cyber-przestępczością działa agentka specjalna Jennifer Marsh (Diane Lane), która musi rozwikłać wyjątkowo przerażającą sprawę: w sieci pojawiają się kolejne relacje na żywo z uśmiercania ludzi. Perwersyjny zabójca uzależnia szybkość uśmiercenia torturowanej ofiary od liczby widzów odwiedzających stronę z makabrycznym widowiskiem: im więcej wejść na stronę, tym szybsza śmierć. Internetowy zabójca gra z policyjnymi specami w kotka i myszkę, ale kiedy wkracza w prywatne życie agentki, cały zespół rozpoczyna wyścig z czasem, aby wytropić geniusza Internetu, który wydaje się praktycznie niewykrywalny.
Steven Arthur Younger (Michael Sheen) jest Amerykanem islamskiego wyznania, który grozi, że w trzech dużych miastach USA umieścił bomby jądrowe. Połączone siły FBI i wojska przeprowadzają przesłuchanie terrorysty w celu wyjawienia lokalizacji ładunków. Głównym przesłuchującym zostaje tajemniczy pan "H" (Samuel L. Jackson), który za jedyną skuteczną metodę przesłuchań uznaje tortury. Do czego jest się w stanie posunąć rząd, by powstrzymać zamach na kraj?
Historia opowiada o Franku Lucasie (Denzel Washington) – narkotykowym królu z Harlemu, który w latach 70. przemycał heroinę z południowo-wschodniej Azji w bagażach żołnierzy walczących w Wietnamie. Detektyw Richie Roberts (Russell Crowe) prowadzi śledztwo w tej sprawie. Frank Lucas przejął stawkę w grze i zaczyna budować własne imperium po nagłej śmierci szefa. Chociaż nigdy nie uczęszczał do szkoły, dysponował sporą wiedzę zebraną na ulicy. Zastosował ją łącznie z własną pomysłowością i ściśle biznesową etyką, aby przejąć kontrolę nad handlem narkotykami. Zasypywał ulice czystszym, tańszym towarem wykluczając z gry czołowe syndykaty i stając się gwiazdą w świecie handlarzy narkotyków. Richie Roberts działa wystarczająco blisko przestępczego świata, aby zauważyć zmianę u sterów. Szybko zaczyna podejrzewać, że czarny gracz znikąd ma zamiar zdominować ulice. Zarówno Lucas jak i Roberts mają swój własny rygorystyczny kod etyczny, który sprawia, że separując się od współpracowników, stoją samotnie po przeciwnych stronach wymiaru sprawiedliwości. Spotkanie, do jakiego musi ostatecznie dojść, zmieni nie tylko ich życie, ale losy całego pokolenia Nowego Jorku.


Kontynuacja losów włoskiej gangsterskiej rodziny Corleone. Po śmierci głowy rodziny, schedę przejmuje jego syn Michael, który pragnie jeszcze bardziej poszerzyć ich przestępcze interesy.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Akcja Martyrs rozpoczyna się pewnej nocy w latach 70. Lucie, dziewczynka, która zaginęła rok wcześniej, zostaje znaleziona na ulicy. Skatowane dziecko trafia do szpitala. Dręczą ją koszmary o torturującym ją i gwałcącym mężczyźnie. W szpitalu poznaje Anę, która przemocy doświadczyła ze strony swoich najbliższych. Piętnaście lat później Lucie wymierzy broń w głowę ojca pewnej rodziny.
David Marks (Ryan Gosling (I)), syn finansowego magnata z Nowego Jorku, poznaje piękną Katie (Kirsten Dunst). Zakochują się w sobie od pierwszego wrażenia. Jednak po pewnym czasie cały czar miłości zaczyna pryskać, a dziewczyna zaczyna się bać swego męża, tym bardziej gdy dowiaduje się, co przeszedł w swoim życiu.
Film powstał na podstawie powieści M. D. Sade "120 dni Sodomy". Jego akcja toczy się w czasie II Wojny Światowej we Włoszech. W republice Salo trwają poszukiwania młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zostaną wykorzystani do orgii kierowanej przez nazistów.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.

Zmory

6,4
Film opowiada o dojrzewaniu wrażliwego chłopca. Jest jednym z ważniejszych debiutów w powojennym kinie polskim. Stanowi ciąg luźno powiązanych epizodów i ukazuje, jak na pozór mało ważne momenty życia kształtują charakter człowieka. Jest buntem przeciwko tłamszeniu indywidualności przez totalitarny system polityczny i służące uniformizacji metody wychowawcze.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…